Marić, M. (2011). STRATEGIJA DIVERZIFIKACIJE KAO DIO POLITIKE PROIZVODA (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:827418
Marić, Marija. "STRATEGIJA DIVERZIFIKACIJE KAO DIO POLITIKE PROIZVODA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:827418
Marić, Marija. "STRATEGIJA DIVERZIFIKACIJE KAO DIO POLITIKE PROIZVODA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:827418
Marić, M. (2011). 'STRATEGIJA DIVERZIFIKACIJE KAO DIO POLITIKE PROIZVODA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 29.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:827418
Marić M. STRATEGIJA DIVERZIFIKACIJE KAO DIO POLITIKE PROIZVODA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2011 [pristupljeno 29.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:827418
M. Marić, "STRATEGIJA DIVERZIFIKACIJE KAO DIO POLITIKE PROIZVODA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:827418