Ivanković, G. (2010). SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TURIZMU (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:558487
Ivanković, Gordan. "SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TURIZMU." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:558487
Ivanković, Gordan. "SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TURIZMU." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:558487
Ivanković, G. (2010). 'SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TURIZMU', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:558487
Ivanković G. SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TURIZMU [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2010 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:558487
G. Ivanković, "SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TURIZMU", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2010. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:558487