Pranjić, I. (2014). PRIMJENA DRUŠTVENOG MARKETINGA U PRAKSI (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:649295
Pranjić, Ivana. "PRIMJENA DRUŠTVENOG MARKETINGA U PRAKSI." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:649295
Pranjić, Ivana. "PRIMJENA DRUŠTVENOG MARKETINGA U PRAKSI." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:649295
Pranjić, I. (2014). 'PRIMJENA DRUŠTVENOG MARKETINGA U PRAKSI', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:649295
Pranjić I. PRIMJENA DRUŠTVENOG MARKETINGA U PRAKSI [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2014 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:649295
I. Pranjić, "PRIMJENA DRUŠTVENOG MARKETINGA U PRAKSI", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:649295