Dobrijević, I. (2014). SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TRGOVINI (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:843409
Dobrijević, Ivan. "SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TRGOVINI." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:843409
Dobrijević, Ivan. "SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TRGOVINI." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:843409
Dobrijević, I. (2014). 'SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TRGOVINI', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:843409
Dobrijević I. SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TRGOVINI [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2014 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:843409
I. Dobrijević, "SPECIFIČNOSTI MARKETINGA U TRGOVINI", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:843409