Pristup korisnicima matične ustanove
STRATEGIJA MARKETINGA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA
Veleučilište u Požegi Društveni odjel
APA 6th Edition Malenica, M. (2014). STRATEGIJA MARKETINGA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:771118
MLA 8th Edition Malenica, Marija. "STRATEGIJA MARKETINGA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:771118
Chicago 17th Edition Malenica, Marija. "STRATEGIJA MARKETINGA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:771118
Harvard Malenica, M. (2014). 'STRATEGIJA MARKETINGA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:771118
Vancouver Malenica M. STRATEGIJA MARKETINGA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2014 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:771118
IEEE M. Malenica, "STRATEGIJA MARKETINGA NEPROFITNIH ORGANIZACIJA", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:771118
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.
Podaci o radu