Smoljanac, D. (2010). PRIMJENA INTERNETA U INTEGRIRANOJ MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI (Završni rad). Požega: Veleučilište u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:245308
Smoljanac, Darija. "PRIMJENA INTERNETA U INTEGRIRANOJ MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:245308
Smoljanac, Darija. "PRIMJENA INTERNETA U INTEGRIRANOJ MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI." Završni rad, Veleučilište u Požegi, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:245308
Smoljanac, D. (2010). 'PRIMJENA INTERNETA U INTEGRIRANOJ MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI', Završni rad, Veleučilište u Požegi, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:245308
Smoljanac D. PRIMJENA INTERNETA U INTEGRIRANOJ MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI [Završni rad]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2010 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:245308
D. Smoljanac, "PRIMJENA INTERNETA U INTEGRIRANOJ MARKETINŠKOJ KOMUNIKACIJI", Završni rad, Veleučilište u Požegi, Požega, 2010. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:245308