Grgić, M. (2022). ZADOVOLJSTVO KAO ČINITELJ I REZULTAT ISPORUČIVANJA VRIJEDNOSTI I NJEGOV UTJECAJ NA ORGANIZACIJSKE PROMJENE (Master's thesis). Požega: Polytehnic in Pozega. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:366102
Grgić, Marko. "ZADOVOLJSTVO KAO ČINITELJ I REZULTAT ISPORUČIVANJA VRIJEDNOSTI I NJEGOV UTJECAJ NA ORGANIZACIJSKE PROMJENE." Master's thesis, Polytehnic in Pozega, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:366102
Grgić, Marko. "ZADOVOLJSTVO KAO ČINITELJ I REZULTAT ISPORUČIVANJA VRIJEDNOSTI I NJEGOV UTJECAJ NA ORGANIZACIJSKE PROMJENE." Master's thesis, Polytehnic in Pozega, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:366102
Grgić, M. (2022). 'ZADOVOLJSTVO KAO ČINITELJ I REZULTAT ISPORUČIVANJA VRIJEDNOSTI I NJEGOV UTJECAJ NA ORGANIZACIJSKE PROMJENE', Master's thesis, Polytehnic in Pozega, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:366102
Grgić M. ZADOVOLJSTVO KAO ČINITELJ I REZULTAT ISPORUČIVANJA VRIJEDNOSTI I NJEGOV UTJECAJ NA ORGANIZACIJSKE PROMJENE [Master's thesis]. Požega: Polytehnic in Pozega; 2022 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:366102
M. Grgić, "ZADOVOLJSTVO KAO ČINITELJ I REZULTAT ISPORUČIVANJA VRIJEDNOSTI I NJEGOV UTJECAJ NA ORGANIZACIJSKE PROMJENE", Master's thesis, Polytehnic in Pozega, Požega, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:366102