Dmejhal, S. (2013). UTJECAJ MULTIMEDIJSKIH TEHNIKA U ELEKTRONIČKOJ TRGOVINI (Master's thesis). Požega: Polytehnic in Pozega. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:738399
Dmejhal, Saša. "UTJECAJ MULTIMEDIJSKIH TEHNIKA U ELEKTRONIČKOJ TRGOVINI." Master's thesis, Polytehnic in Pozega, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:738399
Dmejhal, Saša. "UTJECAJ MULTIMEDIJSKIH TEHNIKA U ELEKTRONIČKOJ TRGOVINI." Master's thesis, Polytehnic in Pozega, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:738399
Dmejhal, S. (2013). 'UTJECAJ MULTIMEDIJSKIH TEHNIKA U ELEKTRONIČKOJ TRGOVINI', Master's thesis, Polytehnic in Pozega, accessed 22 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:738399
Dmejhal S. UTJECAJ MULTIMEDIJSKIH TEHNIKA U ELEKTRONIČKOJ TRGOVINI [Master's thesis]. Požega: Polytehnic in Pozega; 2013 [cited 2024 December 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:738399
S. Dmejhal, "UTJECAJ MULTIMEDIJSKIH TEHNIKA U ELEKTRONIČKOJ TRGOVINI", Master's thesis, Polytehnic in Pozega, Požega, 2013. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:738399