prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ MULTIMEDIJSKIH TEHNIKA U ELEKTRONIČKOJ TRGOVINI
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
UTJECAJ MULTIMEDIJSKIH TEHNIKA U ELEKTRONIČKOJ TRGOVINI

Dmejhal, Saša
Polytehnic in Pozega
Social department

Cite this document

Dmejhal, S. (2013). UTJECAJ MULTIMEDIJSKIH TEHNIKA U ELEKTRONIČKOJ TRGOVINI (Master's thesis). Požega: Polytehnic in Pozega. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:738399

Dmejhal, Saša. "UTJECAJ MULTIMEDIJSKIH TEHNIKA U ELEKTRONIČKOJ TRGOVINI." Master's thesis, Polytehnic in Pozega, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:738399

Dmejhal, Saša. "UTJECAJ MULTIMEDIJSKIH TEHNIKA U ELEKTRONIČKOJ TRGOVINI." Master's thesis, Polytehnic in Pozega, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:738399

Dmejhal, S. (2013). 'UTJECAJ MULTIMEDIJSKIH TEHNIKA U ELEKTRONIČKOJ TRGOVINI', Master's thesis, Polytehnic in Pozega, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:738399

Dmejhal S. UTJECAJ MULTIMEDIJSKIH TEHNIKA U ELEKTRONIČKOJ TRGOVINI [Master's thesis]. Požega: Polytehnic in Pozega; 2013 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:738399

S. Dmejhal, "UTJECAJ MULTIMEDIJSKIH TEHNIKA U ELEKTRONIČKOJ TRGOVINI", Master's thesis, Polytehnic in Pozega, Požega, 2013. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:738399

Please login to the repository to save this object to your list.