prikaz prve stranice dokumenta ZADOVOLJSTVO KAO ČINITELJ I REZULTAT ISPORUČIVANJA VRIJEDNOSTI I NJEGOV UTJECAJ NA ORGANIZACIJSKE PROMJENE
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
ZADOVOLJSTVO KAO ČINITELJ I REZULTAT ISPORUČIVANJA VRIJEDNOSTI I NJEGOV UTJECAJ NA ORGANIZACIJSKE PROMJENE

Grgić, Marko
Polytehnic in Pozega
Social department

Cite this document

Grgić, M. (2022). ZADOVOLJSTVO KAO ČINITELJ I REZULTAT ISPORUČIVANJA VRIJEDNOSTI I NJEGOV UTJECAJ NA ORGANIZACIJSKE PROMJENE (Master's thesis). Požega: Polytehnic in Pozega. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:366102

Grgić, Marko. "ZADOVOLJSTVO KAO ČINITELJ I REZULTAT ISPORUČIVANJA VRIJEDNOSTI I NJEGOV UTJECAJ NA ORGANIZACIJSKE PROMJENE." Master's thesis, Polytehnic in Pozega, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:366102

Grgić, Marko. "ZADOVOLJSTVO KAO ČINITELJ I REZULTAT ISPORUČIVANJA VRIJEDNOSTI I NJEGOV UTJECAJ NA ORGANIZACIJSKE PROMJENE." Master's thesis, Polytehnic in Pozega, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:366102

Grgić, M. (2022). 'ZADOVOLJSTVO KAO ČINITELJ I REZULTAT ISPORUČIVANJA VRIJEDNOSTI I NJEGOV UTJECAJ NA ORGANIZACIJSKE PROMJENE', Master's thesis, Polytehnic in Pozega, accessed 19 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:366102

Grgić M. ZADOVOLJSTVO KAO ČINITELJ I REZULTAT ISPORUČIVANJA VRIJEDNOSTI I NJEGOV UTJECAJ NA ORGANIZACIJSKE PROMJENE [Master's thesis]. Požega: Polytehnic in Pozega; 2022 [cited 2024 November 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:366102

M. Grgić, "ZADOVOLJSTVO KAO ČINITELJ I REZULTAT ISPORUČIVANJA VRIJEDNOSTI I NJEGOV UTJECAJ NA ORGANIZACIJSKE PROMJENE", Master's thesis, Polytehnic in Pozega, Požega, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:366102

Please login to the repository to save this object to your list.