Authored book-Professional book-Other textbooks/manuals
Osnove turističkog tržišta
Požega: Polytehnic in Pozega, 2013. urn:nbn:hr:112:683993

Andrlić, Berislav

Cite this document

Andrlić, B. (2013). Osnove turističkog tržišta. Požega: Veleučilište u Požegi. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:683993.

Andrlić, Berislav. Osnove turističkog tržišta. Požega, Veleučilište u Požegi, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:683993.

Andrlić, Berislav. Osnove turističkog tržišta. Požega: Veleučilište u Požegi, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:683993.

Andrlić, B. (2013) Osnove turističkog tržišta. [online]. Požega: Veleučilište u Požegi. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:683993 (Accessed 26 December 2024)

Andrlić B. Osnove turističkog tržišta. [Internet]. Požega: Veleučilište u Požegi; 2013, [cited 2024 December 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:683993

B. Andrlić, Osnove turističkog tržišta. Požega, Veleučilište u Požegi, 2013. [Online] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:683993

Please login to the repository to save this object to your list.