Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, 2 (2011), 1; 41-50. urn:nbn:hr:112:031450
Andrlić, Berislav
Cite this document
Andrlić, B. (2011). ČIMBENICI MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U TURIZMU. Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, 2. (1), 41-50. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:031450
Andrlić, Berislav. "ČIMBENICI MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U TURIZMU." Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, vol. 2, no. 1, 2011, pp. 41-50. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:031450
Andrlić, Berislav. "ČIMBENICI MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U TURIZMU." Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta 2, no. 1 (2011): 41-50. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:031450
Andrlić, B. (2011) 'ČIMBENICI MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U TURIZMU', Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, 2(1), pp. 41-50. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:031450 (Accessed 21 December 2024)
Andrlić B. ČIMBENICI MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U TURIZMU. Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta [Internet]. 2011 June 30 [cited 2024 December 21];2(1):41-50. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:031450
B. Andrlić, "ČIMBENICI MARKETINŠKOG OKRUŽENJA U TURIZMU", Praktični menadžment : stručni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, vol. 2, no. 1, pp. 41-50, June 2011. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:112:031450. [Accessed: 21 December 2024]